Wat moet je doen als je toestel niet in de lijstje van rom manager staat?

Ik heb samsung galaxy gio, maar als ik bijvoorbeeld een rom wil downloaden van rom manager zegt hij: You must have ClockworkMod Recovery installed before continuing!
Install the recovery through ROM Manager first.
Als ik dan op ok/install druk komt er een lijste: Confirm Phone Model dan staat er een lijstje met models
1:Commtiva z71 (Boston, Blaze, and more
2:dell streak
3:geeksphone one
4: huawei enzovoort. met meer telefoons maar de mijne staat er niet in? wat kan ik doen? Iemand hulp?
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Druk eerst even op: Flash Clockworkmod Recovery. Als dat is gedaan zou het moeten lukken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zeker weten? want ik had eens keer ergens gedrukt toen was het gebrickt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
daar moet ik gewoon een lijst met telefoons kiezen, daar staat geen samsung galaxy gio erbij.
en nu?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedoel je als je op flash clockworkmod recovery drukt?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oh, hoe is hij eerst geunbricked?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik drukte op eentje die niet mijn telefoon was
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, geUNbricked he. Dus brick eraf halen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je snapt het niet maar ik heb het via youtube net nog gevonden en hij is gelukt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mooi, ik wou je net de link geven. :P. Wil je een andere rom flashen of wat?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik wil giopro wel voor samsung galaxy gio proberen maar kan je me een uitleg geven behalve van xda forums? want die is te moeilijk
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nou, ik heb (nog) nooit geflasht, omdat ik hem pas geleden perongeluk had gebricked (HTC Wildfire S). Mijn neefje heeft ook de Gio en die heb ik boor hem geroot (nog geen 5 minuten werk). Ik wil hem misschien wel gaan flashen (mijn HTC), maar hij is nou in reparatie en krijg hem vandaag waarschijnlijk terug. Ik zou je best willen helpen, maar niet aansprakelijk gesteld worden als er iets mis zou gaan. Maar als CWM Recovery erop staat kun je hem altijd ZELF unbricken. Maar als je toch hulp wilt hoor ik het graag!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nou dan laat ik hem wel toch bedankt!.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Graag gedaan, krijg ik m'n 10 punten of was mijn antwoord niet goed?