Ik ben opzoek naar een app waarbij ik kan communiceren tussen een iPad en Android? Geen Facebook bijvoorbeeld.

Toegevoegd na 29 minuten:
Bijvoorbeeld zoiets als WhatsApp, echt alleen maar voor berichten. Een mobiel nummer moet niet vereist zijn zoals Whatsapp, en gratis op beide apparaten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Skype werkt prima. Allebei een account maken en je kunt berichten sturen. Of E-Buddy. Wel even opzoeken of het op beide apparaten geïnstalleerd kan worden. (ik ben helaas niet zo bekend met iPad)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

E-mail, telefoonapp en sms lijken mij voor de hand liggend…
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Whatts app natuurlijk. Ff op beide installeren en klaar. Iedereen heeft het en gebruikt het

Toegevoegd na 37 seconden:
Hahaha, lees nu pas je laatste zin, foutje