Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik een goedkope iPad kopen?

Ik zou graag een iPad willen , maar als ik online zoek vind ik alleen maar goedkope Android Tablets van max. 10 inch.
Maar als ik mijn iPad in de Fnac of op Apple.nl ga kopen kost het meteen al 500-700 euro. Is er geen site of goedkopere winkel die het voor wat minder verkoopt en dezelfde capaciteiten heeft als een echte iPad?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.8K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2de / 3de maakt niet echt uit

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Nee, Apple heeft de verkoopprijzen goed in de hand! Een tweedehands exemplaar is misschien een optie?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De prijzen van de iPad varieeren maar heel weinig per winkel. Je zou eens op kieskeurig.nl kunnen kijken naar de goedkoopste. Voor de iPad 2 varieeren de prijzen wat meer dan voor de niewste iPad.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij de intertoys voor 380 euro http://www.intertoys.nl/games/apple-ipad-2-wifi-16gb-wit-582625.html
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zou de website van ifactors in de gaten kunnen houden. Hier is een afdeling outlet met 'overjarige' modellen. Nu de nieuwe ipad is geintroduceerd, zalleen naar verwachting de oude ipad 2 modellen hier wel op verschijnen.
Zo heb ik vorig jaar mijn ipad 1 64/! + wifi + 3G hier NIEUW gekocht voor 449, terwijl er nog een prijssticker op zat van de originele prijs. (Ik geloof €799-).
Anders naar marktplaats met alle risifo's van dien
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk eens op iPadkopen.com, goede prijsvergelijkingen van alle webshops, ook MyCom, Dixons, Mediamarkt en apple resellers.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding