Smartphone AT-AS43D start niet meer op, hoe kan dat?

Ik heb 21-4-2012 bij Aldi een smartphone AT-AS43D gekocht. In het begin werkt hij goed, maar toen ik hem uitdeed en morgen probeerde aan te zetten lukte dat niet.

Toen heb ik het aan de lader aangesloten en eerste 5 min begonnen de knopjes aan de voorkant te knipperen en pas daarna begon het opnieuw op te laden.
En toen kon ik het pas weer aanzetten.

Maar het rare is dat het zei dat die al 70% opgeladen was.

Toegevoegd na 2 dagen:
Het was dus eenmalig, want daarna gebeurde het niet meer.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom breng je hem niet terug?
Ja had toch ook een probleem met de simkaart?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is ook handig voor andere mensen met Zelfde mobiel

Het beste antwoord

Die indicators van de batterij zijn vaak niet zo betrouwbaar. Als de telefoon echt HELEMAAL leeg is, heeft ie te weinig stroom om op te starten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord :-)