Ik kan mijn apps op mijn ipad niet meer updaten, er staat bij updates 'verbinding met Itunes store mislukt' wat nu?

Ik heb een heleboel apps die geupdate moeten worden maar waar je normaal naar updates gaat en daar alles kan updaten krijg ik een melding met 'verbinding met Itunes store mislukt'. Hoe los ik dit op en kan ik weer gewoon mijn apps updaten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Heb je wel een goeie verbinding of überhaubt verbinding?
Ook kan je even proberen je iPad uit en aan te zetten.
Als het bovenstaande niet werkt kan je ook je iPad herstellen maar als je dat liever niet hebt kan je ook je iPad met je computer verbinden en via iTunes je apps updaten.