Hoe betaal ik in de Android play store met iets anders dan een mastercard/visacard? bijv. Paypal of direct overmaken vanaf bank?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Er worden alleen creditcard nummers geaccepteert. de enige mogelijkheid om zonder echte kaart te betalen is door een prepaid creditcard te kopen. Je koopt dan tegoed (minimaal 20) en krijgt op je mail en je account een kaartnummer en verdere gegevens. Je kunt hem dan gebruiken voor apps en andere doeleinden.

Hier de site: https://www.3vcard.nl/about-3v.html?tk=31

Toegevoegd na 55 seconden:
En het werkt perfect, heb het zelf ook al gekocht en gebruikt in de market.

Toegevoegd na 6 minuten:
Ik liet je de 3v card laten zien (wat je ook kunt nemen trouwens) maar ik bedoelde de voucher https://www.3vcard.nl/how-to-work.html?tk=754f85ea5a35f30
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is een winkel die dat verkoopt op 200m afstand. Die ga ik morgen halen! dat vertrouw ik namelijk ook veel meer! :)
Super! :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Werkt inderdaad prima :)