Ik krijg de melding dat hij mijn ipod gaat wissen bij Itunes (zie afbeelding) als ik probeer iOS te instaleren. Wat te doen?

Ik heb mijn iPod touch al een tijdje niet geupdate en ik wilde dat dus doen, maar ik krijg dus deze melding. Wat te doen?

Toegevoegd na 1 minuut:
En ik zit op de computer waar ik altijd mijn ipod op update..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Back up eerst uw ipod op de pc, en dan kunt u gewoon op ok klikken en de update starten. Mocht daarna alles gewist zijn (wat ik niet denk) dan kunt u uw toestel herstellen vanuit de laatst aangemaakte back up.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je zit niet op de computer waar je de ipod anders op syncroniseerd je zit dus niet op jou apple acount