als ik een wachtwoord wil instellen op mijn htc wildfire s als schermvergrendeling geeft hij aan: telefoon blokkeren na 5 minuten inactief.

als ik een wachtwoord wil instellen op mijn htc wildfire s als schermvergrendeling geeft hij aan: telefoon blokkeren na 5 minuten inactief. wat houd dit in? dat als ik hem 5 minuten niet gebruik dat hij dan geblokkeerd wordt? of na 5 minuten na 1 foute poging? of iets anders graag help!!!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat betekent dat de schermvergrendeling automatisch aan gaat als je 5 minuten niets doet. Dus als je zelf vergeet de schermvergrendeling aan te doen, doet de telefoon het voor je.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar waarom dan het woord blokeren op mijn telefoon?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan bedoel ik wat ik in de titel beschrijf
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tja, een beetje knullig omschreven dus (de melding op je telefoon hè, niet wat jij schrijft). Ze hadden beter kunnen zeggen: Schermvergrendeling aan na 5 minuten inactief. Maar als je schermvergrendeling aan staat, is je telefoon eigenlijk ook geblokkeerd :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ok ik snap het maar eens proberen. bedankt

Andere antwoorden (1)

Het volgende wordt geadviseerd op de HTC website:

De telefoon beveiligen met schermblokkering
U kunt uw telefoon verder beveiligen door het scherm te vergrendelen en/of om een ontgrendelpatroon te vragen telkens wanneer de telefoon wordt ingeschakeld of uit de slaapmodus ontwaakt (scherm is uitgeschakeld).

Druk in het beginscherm op MENU en tik op Instellingen.
Schuif omlaag over het scherm en tik op Beveiliging > Ontgrendelpatroon instellen.
Volg de instructies op het scherm op. Als daarom wordt gevraagd, geeft u het ontgrendelpatroon op.

De scherminstellingen van het vergrendelscherm veranderen
Onder Schermontgrendelpatroon in het scherm Beveiliging vindt u deze groep instellingen:
Patroon vereist Wis dit vakje als u de schermvergrendeling wilt uitschakelen. U moet het patroon invoeren om het uitschakelen te bevestigen.
Zichtbaar patroon gebruiken Standaard is Aan geselecteerd. Wis deze optie als u het schermpatroon tijdens het invoeren niet wilt weergeven.
Tastbare feedback gebruiken Selecteer deze optie om trillen in te schakelen bij het invoeren van het ontgrendelpatroon.
Het ontgrendelpatroon wijzigen
Tik in het beginscherm op MENU.
Tik op Instellingen > Beveiliging > Ontgrendelpatroon veranderen

Onder Schermontgrendelpatroon in het scherm Beveiliging vindt u deze groep instellingen:
Patroon vereist Wis dit vakje als u de schermvergrendeling wilt uitschakelen. U moet het patroon invoeren om het uitschakelen te bevestigen.
Zichtbaar patroon gebruiken Standaard is Aan geselecteerd. Wis deze optie als u het schermpatroon tijdens het invoeren niet wilt weergeven.
Tastbare feedback gebruiken Selecteer deze optie om trillen in te schakelen bij het invoeren van het ontgrendelpatroon.
Het ontgrendelpatroon wijzigen
Tik in het beginscherm op MENU.
Tik op Instellingen > Beveiliging > Ontgrendelpatroon veranderen.
Het ontgrendelpatroon vergeten?
Als u het ontgrendelpatroon niet meer weet, kunt u tot vijf maal proberen om de telefoon te ontgrendelen. Als dat mislukt, kunt u de telefoon ontgrendelen door de gebruikersnaam en het wachtwoord van uw Google-account te typen.
Als het nu 11.05 is en U heeft deze handeling gedaan ,dan start de vergrendeling om 11.10 uur.

Groet:Zoekertje