bestaat een pear phone echt

zoals in de beschrijving bestaat de pear phone echt of is die alleen in victorious en icarly?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
6.4K
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Nee. Nee. Nee

Het beste antwoord

Het is niet echt als een grapje bedoelt, wanneer er in een film een merk word getoond, is het reclame maken. Films/programma's die hier geen toestemming voor hebben mogen dit niet doen. Die pear-phone en pear-laptops zijn eigenlijk van apple. Zo zul je ook niet snel merken in films/programma's dat mensen merkkleding dragen als G-star, jack and jones etc
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee. Dit is gewoon een soort grapje geweest van de regisseur ofzo.
Peer phone is dan ook afgeleid van de apple producten :)
Denk maar even logisch na (Peer - appel)

Het bestaat dus niet echt.