samsung galaxy tab 10.1 aansluiten op wifi lukt niet?

Ik heb naar mijn idee alle getallen van oa IPadress, subnet, gateway etc juist ingevoerd, maar toch krijgt de tablet geen verbinding met het wifi modem (Ubee van Ziggo)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Antwoorden (1)

Je denkt te moeilijk of je hebt een verkeerde vraag gesteld.

Het aansluiten op Wifi, dus draadloos internet zonder gebruik van 3g
Gaat net als ieder ander android toestel.
Dus via instellingen/draadloos en netwerken/wifi-instellingen.
Zoek tussen de netwerken het netwerk welke je hebben moet en tik deze aan.
Voer nu de netwerksleutels in en tik op verbinden.

Mocht je geen netwerken zien, dan staat vermoedelijk je wifi uit.
Deze kan je in hetzelfde venster aanzetten ( vinkje plaatsen bij netwerken ).

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1446771/0

Sommige tablets hebben wel eens problemen met een bepaalde beveiligingsinstelling van je router.
Mocht het bovenstaande niet lukken, dan kun je eventueel hier wat mee goochelen.