Ja die kan je er gewoon mee opladen, een lader van apple kan in elk Idevice, behalve de shuffle (andere aansluiting)

mvg
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En die van de iPad en Macbooks. Die zijn aanzienlijk sterker dan andere laders van Apple
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik boelde eigenlijk meer de ipod's en iphone's macbooks hebben een andere aansluiting. Doe van de ipad kan wel gewoon op de iphone zover ik weet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik probeer het liever niet.
Ik weet niet of een ipod oplader in een iphone2 kan, moet je de iphone denk ik openmaken oid. Een iphone2 kan echter wel gewoon in een ipod oplader, dat ontploffen is gewoon een broodje aap verhaal...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat bedoel je met openmaken??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik stop een iphone in een oplader, niet een oplader in een iphone
is je iPhone 2g oplader ding even geroot? Want die opladers zijn meestal wel allemaal t zelfde, dus t zou moete maar de 2g is heel oud dus weet ni of dat lukt, en er kan niks fout gaan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alle Apple (iDevice)producten (behalve de shuffle) kunnen met 1 en dezelfde lader geladen worden. je kunt zelfs met een iPhone 2g lader een iPad 2 laden, no problem.. ontploft echt niet.. dat is onzin. als het echt niet goed voelt, dan gebruik je niet de stekker lader, maar alleen het USB snoertje en laad je hem op in je computer.. USB geeft 1 en dezelfde hoeveelheid stroom door...

Toegevoegd na 59 seconden:
De voeding geeft alleen wat ie MAXIMAAL kan geven.. een 10watt lader geeft dat maximaal.. heeft je toestel maar 5 watt nodig, dan geeft de voeding er maar 5