kan een ipod oplader in een iphone2? want ik hoorde dat ie kon ontploffen, is dat zo?

Weet jij het antwoord?

/2500

Ja die kan je er gewoon mee opladen, een lader van apple kan in elk Idevice, behalve de shuffle (andere aansluiting) mvg

Ik weet niet of een ipod oplader in een iphone2 kan, moet je de iphone denk ik openmaken oid. Een iphone2 kan echter wel gewoon in een ipod oplader, dat ontploffen is gewoon een broodje aap verhaal...

is je iPhone 2g oplader ding even geroot? Want die opladers zijn meestal wel allemaal t zelfde, dus t zou moete maar de 2g is heel oud dus weet ni of dat lukt, en er kan niks fout gaan

Alle Apple (iDevice)producten (behalve de shuffle) kunnen met 1 en dezelfde lader geladen worden. je kunt zelfs met een iPhone 2g lader een iPad 2 laden, no problem.. ontploft echt niet.. dat is onzin. als het echt niet goed voelt, dan gebruik je niet de stekker lader, maar alleen het USB snoertje en laad je hem op in je computer.. USB geeft 1 en dezelfde hoeveelheid stroom door... Toegevoegd na 59 seconden: De voeding geeft alleen wat ie MAXIMAAL kan geven.. een 10watt lader geeft dat maximaal.. heeft je toestel maar 5 watt nodig, dan geeft de voeding er maar 5

Bronnen:
http://www.youtube.com/watch?v=-ZjRm8nkv9Q

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100