Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Verbinding met WiFi op iPhone 3GS? Onderkant van het scherm (spatie, verbind, 123) doet het niet! Suggesties?

De onderkant van mijn scherm doet het niet goed, ik kan bij het typen dus niet op de 123, spatie en verbind klikken. Weet iemand misschien hoe ik toch verbinding met mijn WiFi kan maken? Omdat de 123 het dus niet goed doet, kan ik geen cijfers doen en als het me wel zou lukken, kan ik niet op 'Verbind' klikken. Iemand misschien een ander toetsenbord waarbij de 123 ed boven zijn, of opties om het scherm bij de WiFi te draaien? Misschien verbinding via de router maken? Help me ajb!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
809
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En als je je toestel overdwars houdt, dus het screen over de breedte? Je bedoelt toch dat je de netwerksleutel niet in kan toetsen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@ Martine, Hij draait niet mee bij die instellingen ;) En ik bedoel dat ik naar instellingen » WiFi »dan kies ik mijn netwerk en dan moet ik een wachtwoord intikken, en dat kan niet omdat er cijfers en letters in mijn wachtwoord zitten en omdat het onderste deel van mijn scherm het niet doet, kan ik niet op de '123' dus de cijfers drukken.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Opnieuw ios installeren
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding