Verbinding met WiFi op iPhone 3GS? Onderkant van het scherm (spatie, verbind, 123) doet het niet! Suggesties?

De onderkant van mijn scherm doet het niet goed, ik kan bij het typen dus niet op de 123, spatie en verbind klikken. Weet iemand misschien hoe ik toch verbinding met mijn WiFi kan maken? Omdat de 123 het dus niet goed doet, kan ik geen cijfers doen en als het me wel zou lukken, kan ik niet op 'Verbind' klikken. Iemand misschien een ander toetsenbord waarbij de 123 ed boven zijn, of opties om het scherm bij de WiFi te draaien? Misschien verbinding via de router maken? Help me ajb!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En als je je toestel overdwars houdt, dus het screen over de breedte? Je bedoelt toch dat je de netwerksleutel niet in kan toetsen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@ Martine, Hij draait niet mee bij die instellingen ;) En ik bedoel dat ik naar instellingen » WiFi »dan kies ik mijn netwerk en dan moet ik een wachtwoord intikken, en dat kan niet omdat er cijfers en letters in mijn wachtwoord zitten en omdat het onderste deel van mijn scherm het niet doet, kan ik niet op de '123' dus de cijfers drukken.

Antwoorden (1)

Opnieuw ios installeren