Waar kan ik het goedkoopste mijn HTC wildefire laten maken?

Mijn HTC is gisteren gevallen echt het hele beeldscherm is gebarsten. Hij doet het nog wel gewoon, maar het is gewoon niet handig(glassplinters in je vinger).

Ik moet nog 1.2 jaar met deze telefoon, dus zou hem wel zo goedkoop mogelijk als kan laten repareren.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

op de zwarte markt hebben ze veel verstand van dit soort apparaten en kunnen ze hem vast wel maken. maar omdat
er een nieuw scherm in moet zal het niet heel goedkoop zijn en anders is er ook nog marktplaats
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
meh