iPhone 5 in de wc laten vallen met een kapotte vergrendelknop. Wat nu?

Ik heb dus mijn iPhone 5 in de wc laten vallen.. Het probleem is alleen dat mijn vergrendel, en dus ook de aan/uit knop, kapot is. Ik kon mijn telefoon dus niet direct uitzetten. Wel heb ik hem in een bak rijst gelegd. Het scherm deed het nog wel maar had gekke kleuren in vlakken. Vaag was nog ergens mijn achtergrond te herkennen. Wat kan ik het beste doen en wat is de overlevingskans van mijn telefoon?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Hallo je kan hem opsturen naar smartphonerepair, daar weten ze wel raad mee.
Snelle reparatie en de prjzen zijn laag.
Klik op de bijgevoegde bron.