Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Melding dat sim-geheugen vol zit, en daarom geen bericht kan ontvangen, maar geen berichten meer in mn inbox, weet iemand wat ik kan doen?

Kreeg de melding dat mijn sim-geheugen vol zat laatst, toen verwijderde ik al mn berichten, maar kreeg 10 minuten later weer diezelfde melding. Kan nu geen berichten binnen krijgen terwijl ik geeneens berichten in mijn inbox heb staan, irriteer me eraan. Acer Betouch E210 heb ik. Weet iemand wat te doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen zin om te lezen!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Mss heb je teveel contacten op je sim kaart opgeslagen... Het kan helpen dat je een deel wist van je sim kaart en op je gsm opslaat
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ahja, ik heb mn contacten op sim en telefoon staan, zal het eens uitproberen om ze van me sim af te gooien dan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt in iedergeval alvast :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
geen probleem ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
tell me if it worked
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb ze nu net van me sim afgegooid, maar heeft niet gewerkt geloof ik.. heb ook niet zoveel contacten haha..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
damn =(
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja echt zwaar klote, heb me simkaart maar in me oude telefoon gedaan want anders kan ik niet smsen.. want al mn muziek eraf gooien hielp ook niet

Andere antwoorden (2)

Heb je al.geprobeerd om je outbox te legen? Foto's en/of muziek eraf?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn inbox en outbox staan bij elkaar, dus die wordt automatisch mee gewist ;) en foto's en muziek heb ik ookal grotendeels gewist..
Staat de map concepten ook bij je in/outbox in? Aangezien die bij elkaar in staan zeg je in een reactie op 1 van de vragen..

Als je een sms begint te typen en je klikt hem voordat je hem verzend weg.. of perongeluk of extra.. dan komt hij waarschijnlijk in je map concepten.

Mocht je dat niet door hebben dan loopt die map natuurlijk langzamerhand ook steeds voller...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee heb geen aparte map concepten, wanneer ik zoiets heb dan komtie als concept bij t gesprek van dat contact waarmee ik sms te staan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat voor telefoon gebruik je als ik vragen mag?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Acer Betouch E210

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding