Melding dat sim-geheugen vol zit, en daarom geen bericht kan ontvangen, maar geen berichten meer in mn inbox, weet iemand wat ik kan doen?

Kreeg de melding dat mijn sim-geheugen vol zat laatst, toen verwijderde ik al mn berichten, maar kreeg 10 minuten later weer diezelfde melding. Kan nu geen berichten binnen krijgen terwijl ik geeneens berichten in mijn inbox heb staan, irriteer me eraan. Acer Betouch E210 heb ik. Weet iemand wat te doen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Mss heb je teveel contacten op je sim kaart opgeslagen... Het kan helpen dat je een deel wist van je sim kaart en op je gsm opslaat

Heb je al.geprobeerd om je outbox te legen? Foto's en/of muziek eraf?

Staat de map concepten ook bij je in/outbox in? Aangezien die bij elkaar in staan zeg je in een reactie op 1 van de vragen.. Als je een sms begint te typen en je klikt hem voordat je hem verzend weg.. of perongeluk of extra.. dan komt hij waarschijnlijk in je map concepten. Mocht je dat niet door hebben dan loopt die map natuurlijk langzamerhand ook steeds voller...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100