hoe kan ik apps verwijderen die ik niet meer gebruik?

ik heb apps die ik wil verwijderen, maar als dit weg is krijg ik 2 tekst balkjes een met openen en een met bijwerken, waarom krijg ik dit niet van mijn telefoon af

Toegevoegd na 1 minuut:
ik heb geprobeert om ze van mijn telefoon te verwijderen maar het lijkt niet te verwijderen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.6K

Het beste antwoord

Je kunt applicaties op een Android telefoon verwijderen door het volgende te doen:

Ga naar; 'Instellingen' > 'Applicaties' > 'Applicaties beheren.'
Zoek nu de desbetreffende applicatie op (die je wilt verwijderen).
Klik rechtsboven op 'Wissen.'

Wanneer er i.p.v. 'Wissen' 'Annul.' staat, is de applicatie voorgeïnstalleerd, en kan deze niet worden verwijderd (zonder root; alles over rooten op http://goo.gl/sE12m).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Op een Apple moet je even je vinger op de app houden dan komt er een kruisje in het linker boven hoekje als je hier op drukt is het weer weg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh sorry over heen gelezen!
Op de Apple producten moet je gewoon ff het icoontje ingedrukt houden en dan het kruisje aandrukken!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat @thijs1812 zij kan ook
maar dit is makelijker.

applicaties > menu knop > wijzigen > klik op icoon > klik dan op ja.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ok, over wat voor een toestel hebben we het.
Apple, windows, android of ..........

Hebben we het over Android, dan kun je heel simpel de
apps verwijderen dmv de wijze die Thijs al had voorgesteld.
Ook kan je een simpele uninstaller installeren vanuit G Play.

Ben je van plan om echt even te gaan huishouden en schoon schip te maken.
Dan zou ik het toestel gaan rooten ( zie link van Thijs ) en dan toegrijpen op een app zoals Root Uninstaller.

Op die wijze ben je "baas in eigen huis" en ben je heel wat ballast kwijt.
Wees wel voorzichtig met wat je verwijdert.

Zo heb ik mijn toestel ( S5660 ) ontdaan van oa Google Maps, navigatie, places, facebook, thinkoffice, finance, Gmail

Ik gebruikte die zooi niet, dus waarom zou ik het dan op mijn toestel willen houden.

Moet er wel bij zeggen dat deze apps niet echt verschrikkelijk veel ruimte innemen.