Op mijn Galaxy s2 zit Google Maps GPS. dat vreet nogal wat Mb's. Is er een app, zoals Nokia Ovi, waarmee je de kaarten al opslaat in de telefoon?

We blijven toch Hollanders.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Er zijn in de Play Store verschillende applicaties te vinden die de kaarten offline opslaan.

Een applicatie die ik zelf hiervoor gebruik, is 'Sygic.' De applicatie zelf is gratis, maar je betaald voor de kaarten. Een kaart van de hele wereld is bijvoorbeeld €80. Een kaart van heel Europa €50 en de kaart van Benelux €20 (de applicatie is ook gratis te vinden op Spotnet). Deze applicatie is dus wel betaald, maar ik vind het mijn geld waard.

Een goed (gratis) alternatief is 'Navfree.' Het werkt volgens hetzelfde principe als Sygic (offline kaarten opslaan), alleen het programma is wat minder mooi en heeft minder mogelijkheden. Maar dit is de beste gratis offline navigatie voor Android (naar mijn mening).

Maar zo zijn er nog veel meer verschillende navigatie app's voor Android; kijk eens op http://goo.gl/2qK1j (wel in de beschrijving kijken of de kaarten offline werken).