Waarom is mijn hsdpa verbinding zo traag? (lees extra uitleg)

Ik heb een htc touch diamond met een kpn/hi abbonement, ik had op mijn vorige toestel een download van ongeveer 200 kb/s en dat met prepaid vodafone blox. met mijn htc haal ik 15 kb/s terwijl de dekking gewoon goed is. ik heb hem aan mijn laptop aangesloten en een speed test ermee gedaan. en ook gewoon via mijn mobiel een speed test gedaan. iemand enige idee of ervaringen?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Het beste antwoord

De download snelheid is verlaagd. Dit omdat men anders misbruik van mobiel internet ging maken. vodafone heeft de snelheid ook verlaagd, gelukkig had ik mijn abbo al vastgelegd.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Waarschijnlijk heeft kpn/hi een andere voorwaarde... Sommige hebben een datalimiet, dat als je die overschrijft, gaat het een stuk langzamer.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
KNP heeft inderdaad een fair use polici. Als je meer download als een gemiddelde gebruiken dan worutomatisch je bandbreedte geknepen de de 1e van de volgende maand. Dit werk trouwens ook zo bij UPC
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik heb hier ook last van. goede vraag!