Over de app "Draw something"; Hoe kun je als je in het begint hebt aangemeld met email jezelf daarna ergens connecten met Facebook?

Toegevoegd na 26 seconden:
Over de app "Draw something"; Hoe kun je als je in het begint hebt aangemeld met email jezelf daarna ergens connecten met Facebook?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dat kan niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja heb het zelf ook geprobeerd. het is wachten op een update wanneer het wel kan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat heb ik niet geprobeerd. Je kunt het altijd proberen :)