Hoe kan ik zien welke bestanden op mijn telefoongeheugen staan?

Want van de 150mb is nog 4mb over, dus daar heb ik niets aan.

Toegevoegd na 15 uur:
Het gaat om een HTC Wildfire S

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welk mobiel heb je?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan hem aan de PC koppelen met een USB-kabel.

Het beste antwoord

De HTC Wildfire S beschikt over het Android besturingssysteem. Hierdoor is het gemakkelijk om een kijkje te nemen in het intern geheugen, door de volgende stappen te volgen:
--
1. Download (gratis) 'ES File Explorer (http://goo.gl/V2bq2)'
2. Open (na het installeren) de applicatie
3. Klik op 'Favoriet'
4. Klik op 'Intern geh...'
--
Nu zie je alle mappen en bestanden die op het intern geheugen van je smartphone staan.

Je ziet waarschijnlijk allemaal mappen die leeg zijn, of bestanden die je niet kunt openen of verwijderen. Dit zijn bestanden die nodig zijn voor het besturingssysteem.

Je kunt het beste ruimte vrijmaken door onnodige applicaties te verwijderen, of door applicaties van je telefoon naar een geplaatste SD-kaart te verplaatsen. Dit is mogelijk d.m.v. de applicatie 'App 1 SD (http://goo.gl/PKUhB).'

Ook kan je het cachegeheugen van applicaties opschonen m.b.v. de applicatie '1 Tap Cleaner (http://goo.gl/K4rBZ).'

Ik hoop dat ik je hiermee geholpen heb.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dit verschilt echt ontzettend per telefoon. En kan je hier helaas geen antwoord op geven.

Om proffesioneel gratis advies te krijgen kan je naar de Vodafone smart crew gaan. Die zijn speciaal voor zulke vragen.