Wat is een goede pokerapp waarmee je (oefengeld) toernooien kunt spelen?

(Android)
Dus niet alleen Sit&Go's met maar 6 man, maar echt toernooien met paar 100 deelnemers, zoals die er in pokerstars (desktop) zijn.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Governor poker...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb "Live Hold 'em Pro" op m'n android. Kan je zowel gratis als betaald toernooien op spelen met meerdere spelers per tafel.
Gaat als een speer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Joh, ik ben niet zo'n professional op dat gebied. Ik heb die app ooit eens gedownload en speel daar wel zo nu en dan eens op. Ik vind het wel een realistische pokeromgeving. Je ramt je tegenspelers berooid van de tafel en er komen weer nieuwe slachtoffers totdat je zelf slachtoffer wordt.
Het heeft in de "free modus" wel wat beperkingen maar wat er mogelijk is als je echte chips gaat kopen... shoot me! Ik ben geen speler die zich daar aan gaat wagen. Ik ken mezelf te goed :D