Wat is de goedkoopste prepaid-androidtelefoon?

Ik wil graag weten wat de goedkoopste prepaid androidtelefoon is op dit moment. Ik wil hem graag in een winkel kunnen kopen, en niet via een webshop.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Bij de kijkshop of t-mobile voor 100 euro een Samsung galaxy Y deze is echt heel goed! En als je een toetsenbord wilt met een touchscreen kan je bij t-mobile een galaxy txt kopen voor 120 euro! Bijde zijn android!

Succes met keuze
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als enigste beantwoord bij welke winkel ik deze kan kopen. Dank je wel!

Andere antwoorden (2)

goedkoopste is niet altijd beter, de hele goedkope zijn vaak met een oude versie uitgerust (2.1) en sommige apps werken daar al niet meer mee. Neem er in iedergeval één met 2.2 of hoger. Een goede is de Samsung Gio S5660, deze kost 120 euro. Nu met gratis speciale touchscreen handschoen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
LG P350 Optimus Me
€87,00