Welke smartphone is relatief gezien erg goedkoop maar wel GOED?

Met qwerty keyboardje!!
Moet i.i.g. wordfeud aankunnen :).
En mee kunnen internetten (Microsoft Exchange Webmail).
Ik heb al een 'goedkoop' ding, maar die loopt steeds vast met een melding 'out of memory' zodra je internet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zelf vind ik de galaxy ace de beste budget smartphone.
maar die heeft geen qwerty toetsenbord oals jij wou.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zyn veel galaxy's voor een goedkope prys ;)
Myne is de samsung galaxy 5 i5500, blykbaar de goedkoopste samsung smartphone met android :D

Antwoorden (6)

Ik gebruik de Galaxy TXT. Werkt gewoon op Android met bijna alle extra's erbij.

Ik ben zeer tevreden.

Toegevoegd na 27 seconden:
Prijs los is rond de 150 tot 170 euro via internet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn genoeg redelijk goedkope, goede telefoons met een query toetsenbord.

Samsung Galaxy TXT B5510 Mobiele Telefoon
HTC Chacha smartphone

Op de onderstaande pagina staan ze zo'n beetje allemaal volgens mij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Huawei Boulder U8350 voor 135 euro met qwerty toetsenbord en simlockvrij, android dus ondersteuning voor wordfeud ook de galaxy txt kun je nemen die kost 159 euro.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Thijs:
Omdat het een onbekend merk is?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat is juist een voordeel, een huawei heeft geen extra toevoegingen in android zoals bij htc of samsung, waardoor de telefoon veel sneller is, ook maar heeft ie 600 mhz processor, hij is net zo snel als bijvoorbeeld met een processor van bijna 700 mhz (bv. samsung galaxy apollo, die heeft 667 mhz)
Maar ja, als je voor een merk wil gaan:
Als je het niet erg ving om prepaid te hebben, zou ik gaan voor galaxy txt of htc chacha, deze zitten onder de 150 euro.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
"een huawei heeft geen extra toevoegingen in android zoals bij htc of samsung, waardoor de telefoon veel sneller is" Zijn die extra toevoegingen achteraf te verwijderen bij HTC/Samsung?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
goeie vraag, heb ik zelf ook naar gezocht, niets gevonden bij samsung kun je altijd rooten en overclocken,(heb bij mijn galaxy mini niet geroot, want zit op gingerbread 2.3.5 en dan kan je niet rooten) Alleen galaxy txt heeft 800 mhz dus ik weet niet of huawei sneller is, maar je batterij gaat veel langer mee. Hier een rectie van iemand over Huawei boulder, deze persoon heeft ook galaxy txt gebruikt, was er niet positief over. Huawie?...Huawei? Samen met ZTE behoort Huawei tot de grootste Chinese telecon fabrikanten. Na een teleurstellende Samsung Galaxy TXT (triest scherm, slecht toetsenbord en belabberde bouwkwaliteit) toch maar een gekozen voor het grote onbekende. De eerste indruk van het toestel is zeer positief. Degelijk bouwkwaliteit, mooie soft-touch achterzijde waardoor het geen vingerafdruk magneet wordt. Degelijk en comfortabel toestenbord. Zonder 3G en WiFi houdt de batterij het 2 dagen uit wat helemaal niet slecht is voor een Android Smartphone. GPS werkt perfect en ik had een snelle fix. Het scherm is 2.6" groot (klein?) wat voldoende is waarvoor het toestel ontworpen is nl. messaging. Facebook messenger en Whatsapp werden probleemloos via de Market geinstalleerd en functioneren perfect. Gezien de afmetingen van het scherm heb ik geen spelletjes geinstalleerd. (Dit kan wel namelijk wordfeud, en ook beetje research op google levert wonderen <- sj88) Foto's en films bekijken op dit scherm is ook niet aangewezen. Het typse scherm is capacitief en zowel de helderheid als de gevoeligheid zijn goed tot zeer goed te noemen. Dit zijn geen klachten maar enkel beperkingen waarmee je rekening mee moet houden. Op de eerste zicht lijkt de processor niet zeer snel, maar hij dooet perfect waarvoor dit type toestellen bedoeld zijn. De grootste verassing hou ik voor het laatste nl. de camera. Alhoewel deze slechts 3 megapixel is slaagt hij er toch in om mooie foto's te nemen. Scherp en goede kleurweergave. Dit is de betere camera in deze prijsklasse. Al bij een goed koop en een aanrader voor wie een Android toestel zoekt met een volwaardig toestenbord voor een uiterst gunstige prijs. Qua bouwkwaliteit kan Samsung met hun Galaxy TXT hier nog wat van leren. Het is tevens een goed alternatief voor de goedkopere Blackberry's en Nokia smartphones met volwaardig toetsenbord. Als je een groot scherm wil, zou ik ook is kijken voor de lg optimus pro, alleen kost rond 170-180 euro.
De HTC ChaCha (€130) komt goed uit de testen, beschikt over het Android-besturingssysteem en een fysiek Qwerty-toetsenbord.

Voordelen:
+ Veel features
+ Prestaties
+ Facebook-knop
+ Comfortabel toetsenbord

Nadelen:
- Matige foto's
- 2.6-inch beeldscherm een beetje klein voor Web Browsing
- Accu zou wat sterker kunnen
- Multimedia valt tegen

Kijk voor meer informatie en reviews eens op onderstaande site (zie bron).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Samsung Galaxy mini of gio: swipe op virtueel toetsenbord (mits je vingers niet al te groot zijn...: uitproberen).
Android 2.2 of ?2.3 zelf apps installeren. Kosten prepaid 120euro of 140.
Om te navigeren zou misschien de resolutie mogen zijn. Niet die van het fototoestel maar van het scherm natuurlijk. Internet via cellnet en Wifi (dus in huis) mogelijk.
nadeel: grotere scherm tov bar(candy-). nokia 6300.
nadeel: accu kan na 1 dag op zijn bij wifi en of internet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan zou je de HTC ChaCha kunnen overwegen. Dit is een HTC toestel met toestenbord welke draait op het besturingssysteem van Google, Android. Je kan hier zonder meer op internetten , WhatsAppen etc.
Ik weet niet of je hem los of met een abonnement wilt. Voor beide zou ik eens een kijkje nemen op inFOON. Zij vergelijken prijzen en zo koop je nooit te duur:
los: http://www.infoon.nl/smartphone/HTC/ChaCha/prijzen/
met abbo:http://www.infoon.nl/smartphone/HTC/ChaCha/abonnementen/