De oplader van mijn nintendo doet het niet meer.. weet iemand misschien hoe dat komt?

Ik wou mijn nintendo opladen, alleen het lampje ging niet branden. Ik heb verschillende stopcontacten geprobeerd, heb de ingangen schoongeblazen, maar hij doet ht echt niet meer... :(

Toegevoegd na 6 minuten:
Ik bedoel een Nintendo DS lite

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gok dat de oplader kapot is :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jah dat dacht ik zelf ook al, maar kan geen kwaad om het even te vragen toch?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje, ik zal ht even proberen.

Het beste antwoord

Het meest waarschijnlijke is dat er een breukje in het snoer zit (binnenin, kun je niet zien).
ALs je iemand kent die heel technisch is, kan het wel opgelost worden door een nieuw stukje snoer aan te zetten. Je kunt ook bij bijv. de intertoys een oplader kopen voor je nintendo DS lite, al dan niet origineel.
Een niet originele (d.w.z. niet van het merk nintendo) kost tussen de 10 en 20 euro.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ken niet echt technische mensen, maar toch heel erg bedankt. Ik denk dat ik gewoon een nieuwe ga kopen.

Andere antwoorden (1)

Een Wii hoeft niet opgeladen te worden. Ik zie het probleem niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nintendo DS lite. geen Wii.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit gaat wellicht om een Nintendo DS.