Waar kan ik de vochtschade stickertjes voor het moederbord van een 3GS vinden?

Ik heb een iPhone 3GS 16GB zwart.
Nu heeft ie een weekje geleden een duik gemaakt in de WC.
Toen zijn de stickertjes van wit naar rose verkleurd, een soort indicator voor waterschade.
Ik zoek nu nieuwe witte stickertjes, zodat ik die er weer op kan plakken, en mijn telefoon eventueel terug kan sturen met een smoesje.
Wie weet waar ik die stickertjes kan bestellen of kopen?

Toegevoegd na 10 minuten:
Zojuist even een foto toegevoegd, het gaat om de 2 witte stickertjes linksboven en rechtsonder.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Meestal kan je dat soort dingen in een iCentre of Apple store kopen, je kunt natuurlijk ook naar Saturn gaan of zo'n soort electronicawinkel.

Ik hoop dat je het vind, want dat is niet fijn, dat ken ik! ;)
Succes!