Hoe kan ik instellen dat ik met mijn telefoon gewone nummers kan bellen in plaats van noodoproepen?

Een paar uur geleden keek ik op mijn telefoon, en toen zag ik de melding 'Alleen noodoproepen' staan op mijn Samsung Galaxy Ace, terwijl ik niks heb ingesteld. Hoe kan ik dat wijzigen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zit je toevallig niet alleen te kijken op het unlock scherm?
Daar kun je alleen noodoproepen plegen.

Antwoorden (5)

Geldige SIM kaart er in, en klaar is Kees.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
even je telefoon uit je simkaartje er uit en weer terug plaatsen
en opnieuw opstarten en pincode
ik vermoed dat je simkaart slecht connect ?
of als je zeg maar een prepaid kaartje hebt die je een eeuwigheid niet gebruikt hebt dat die niet meer geldig is ?

het kan ook aan de provider liggen maar dat lijkt me sterk
capthavoc
12 jaar geleden
Als er geen verbinding met de simnetwerk gevonden kan worden of als de telefoon toetsenblok aanstaan.
Dan is het alleen mogelijk om noodoproepen te bellen.
Dus het ligt aan de verbinding en toetsblokkering en niet aan de instellingen.

Bij toetsblokkering is het zo dat als je het aan heb staan en dan wat typt en dan op bellen drukt komt er te staan alleen noodoproepen.
Dit is bedoeld om in noodsituaties als je niet weet hoe of geen tijd heb om de toetsblokkering op te heffen tog het alarmnummer kan bellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit kan er ook komen te staan doordat je geen bereik hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit kan ENKEL als u geen netwerkverbinding heeft. Het komt even automatisch weer in orde.