Elke nacht rond 2.00u heb ik geen internet? Wat kan dit zijn?

Elke nacht rond 2.00u staan er nog wel streepjes van dat ik verbinding heb, maar internet en Apps waarbij je internet gebruikt doen het niet. Waardoor kan dit? Het helpt niet om wifi uit en aan te doen. Het duurt meestal ongeveer 10 min en dan doet alles het weer...

O ja, het is op mijn iPad

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (2)

Ziet er naar uit dat er in je router een instelling staat dat hij om 2 uur gaat herstarten. Controleer alle instellingen in je router :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mooi antwoord zou zijn: Waarom heb lig je dan niet te slapen? Je hebt op dat tijdstip toch helemaal geen internet nodig? :-)

Check inderdaad je router, maar het kan ook zijn dat je een accu-besparingsmodus op je GSM hebt geinstalleerd die op dat tijdstip de accu gaat besparen.

Succes!