af en toe je blackbarry helemaal uitzetten en battery er uithalen zodat hij egt helemaal opnieuw op moet starten.

na zo'n herstart gaat hij weer een aantal dagen lekker snel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je alle downloads uitgezet? Of af laten lopen.. Zoja moet je ff alles hrlemaal uitzetten en opnieuw aan. Werkt ggoeddt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Telkens als je applicaties opent, worden er extra informatie toegevoegd aan de logboeken. Hoe voller de logboek hoe langzamer je Blackberry. Hou Alt ingedrukt en druk op L, G, L, G (ALT+LGLG). Zo open je de logboeken en kun je via de menu je logboek steeds legen. Doe dit een paar x per dag en dan wordt je Blackberry sneller.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat zandlopertje maakt hem niet langzamer dat geeft aan dat hij langzamer is en bezig met iets. Dus je voorkomt het zandlopertje door hem niet teveel tegelijk te laten doen of geen te grote apps te starten.