Wanneer kom ics uit voor de samsung galaxy s II?

Hij zou namelijk volgens sommige artikelen in januarie uit komen het is inmiddels al bijna maart en ik kan nergens vinden of de update er al is, of wanneer die echt uit zou komen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Inmiddels had ik elders begrepen dat ICS weeruitgesteld was, kan het alleen niet staven.

Als je ongeduldig bent kan je ook eventueel buiten Kies om werken en je eigen Firmware opzoeken.
Je kan bijvoorbeeld kijken bij SamMobileFirmware of even het XDA developers forum afstruinen.
Daar zijn veel hobbyisten actief die hun eigen roms ( firmware ) fabriceren.
Volgens Samsung zou ICS voor mijn Gio helemaal niet uitkomen, terwijl we nu al in de Bètaversie zitten.
Hij is nog niet geheel foutloos, maar dat is een kwestie van tijd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Volgens verschillende bronnen wordt Android 4.0 Ice Cream Sandwich voor de Samsung Galaxy SII vanaf 1 maart 2012 uitgerold. Wanneer de update voor jou beschikbaar is, zal je dit kunnen zien in het programma 'Kies (gratis te downloaden vanaf de Samsung website).'