Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wanneer kom ics uit voor de samsung galaxy s II?

Hij zou namelijk volgens sommige artikelen in januarie uit komen het is inmiddels al bijna maart en ik kan nergens vinden of de update er al is, of wanneer die echt uit zou komen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
694

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Inmiddels had ik elders begrepen dat ICS weeruitgesteld was, kan het alleen niet staven.

Als je ongeduldig bent kan je ook eventueel buiten Kies om werken en je eigen Firmware opzoeken.
Je kan bijvoorbeeld kijken bij SamMobileFirmware of even het XDA developers forum afstruinen.
Daar zijn veel hobbyisten actief die hun eigen roms ( firmware ) fabriceren.
Volgens Samsung zou ICS voor mijn Gio helemaal niet uitkomen, terwijl we nu al in de Bètaversie zitten.
Hij is nog niet geheel foutloos, maar dat is een kwestie van tijd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Volgens verschillende bronnen wordt Android 4.0 Ice Cream Sandwich voor de Samsung Galaxy SII vanaf 1 maart 2012 uitgerold. Wanneer de update voor jou beschikbaar is, zal je dit kunnen zien in het programma 'Kies (gratis te downloaden vanaf de Samsung website).'
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding