Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik contactpersonen in Outlook selecteren voor synchronisatie naar een Iphone?

In Outlook 2007 heb ik een enorme lijst met contactpersonen, waarvan 75% bagger is die ik nooit meer gebruik. Als ik via Itunes de contactpersonen naar de Iphone synchroniseer, komt alle troep mee. Hoe beperk ik de synchronisatie van contacten tot alleen diegene die ik in m'n Iphone wil hebben?

paulus811
12 jaar geleden
915

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dat kan op twee manieren:
1. je verwijdert in Outlook de 'bagger'. Daarna syncen.
2. je maakt een contactpersonenlijst in outlook waar je de bagger scheidt van de contacten die je wel gebruikt. Op die manier krijg je twee contactpersonenlijsten. Dan synct iTunes ze beide en kun je er één gebruiken.

Het beste lijkt me overigens optie 1. :-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
paulus811
12 jaar geleden
Thanks voor dit goede antwoord. Het is me gelukt om een tweede groep te maken, waar ik alleen de Iphone contacten in zet. Tussen de 'bagger' zitten namelijk ook de contacten van mijn vrouw en om ruzie te voorkomen....

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding