Wat is all share op mijn galaxy s2?

Ik heb een galaxy s2 en het viel me op dat er all share op stond.
maar wat is het nou eigenlijk?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goede vraag, ik wacht ook de antwoorden af, heb 'm zelf ook!

Het beste antwoord

Allshare is de DLNA implementatie van Samsung. DLAN is digital living network architecture, wat een dure naam is voor een manier om fotos, muziek en films te delen tussen apparaten.
Je kunt dus met DLNA (oftewel Allshare) films/fotos/muziek die op je telefoon staan naar een ander DLNA apparaat streamen. Bv een televisie met een netwerk aansluiting (en DLNA ondersteuning) een network media player, maar het kan ook naar een Windows PC streamen via Windows Media Player.
De apparaten moeten op hetzelfde netwerk zitten om verbinding te kunnen maken ... daarna is het echt plug&play
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Met AllShare kun je verbinding maken met een TV, laptop of audio systeem om multi-mediabestanden van je GS2 direct af te kunnen spelen. Hoe het werkt weet ik niet, ik heb het nog nooit gebruikt.

Toegevoegd na 3 minuten:
P.S. Het apparaat moet natuurlijk wel compatible zijn met je GS2. Dat zou je even uit moeten zoeken. Als je googlet op "All Share" krijg je veel over "DNLA". Ik denk dat dat de compatibiliteit bepaalt.