Als ik BBM music download op de blackberry, kan ik alleen de 30 sec muziek luisteren, en ik heb de muziek ook gedownload hoe kan dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

In dit geval heb je de gratis versie van BBM music. Als de MP3's daadwerkelijk op je geheugenkaart van je telefoon staan kan je ook de mediaplayer van BlackBerry gebruiken om ze af te spelen.
Wil je dat BBM music meer dan 30 seconden laat horen dan zal je er helaas voor moeten betalen. Het is net zoiets als spotify maar dan van BlackBerry.