Wie weet waar mijn fotos staan op de htc sensation op mijn sd kaartje welk mapje? Dankuwel (android 2.3)

Op mijn htc sensation heb ik veel foto's staan en wil IK via het sd kaartje overbrengen naar de computer (ik heb nu het sd kaartje in de computer) maar in welke map staan mijn foto's op de android 2.3? Wie kan mij aub helpen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Meestal staan foto's in een mapje met de naam pictures, DCIM, IMG of images. Anders moet je ieder mapje even na lopen.