Heeft iemand anders ook een annuleringsbericht ontvangen van sony na het bestellen van een Xperia Play zwart?

Ik heb in de Sony X-Shop een Xperia Play zwart besteld(deze was in de aanbieding voor €229), en heb hiervan een bevestiging gekregen. Een dag later is deze bestelling geannuleerd. Telefonisch contact op genomen: 'ja we hebben wat problemen gehad op de website, en hij is binnenkort weer beschikbaar', en na wat door vragen kwam er uit dat ze misschien alsnog de korting willen geven, en dat je hiervoor je annulering terug moet sturen, zodat ze er misschien wat aan kunnen doen. (Tevens is mij verteld dat er veel meer mensen zijn die ook deze annulering ontvangen hebben, dus ik hoop dat ze kiezen voor tevreden klanten)

Op internet was niks te vinden over dit onderwerp, nergens een forum topic van ook maar iemand die dit meegemaakt heeft, of precies uitlegt of dit wel toegestaan is(op de site staat dat ze hier het recht voor hebben, maar geldt dit ook na het ontvangen van een bevestiging? Link:https://shop.sony.nl/catalog/4E/4E830E33BE2E0126E10080002BC29BDF.html#12).

Dus als je dit probleem ook hebt, of een oplossing weet, reageer dan alstublieft.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik heb op tweakers gelezen dat dit een fout was. En er eigenlijk geen voorraad meer was terwijl dat wel op de site stond. En daarom dus de annulering. Als het goed is krijg je wel een vergoeding van 20.-. Dit was toen het bericht. Helaas. Alsnog komt ie wel terug.