Waarom kan ik met mijn iPhone 4s ineens geen gratis berichtjes meer versturen naar andere gebruikers met iOS 5?

M'n berichtjes kleuren niet meer blauw, maar groen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedoel je imessage?
Dan zou ik bij de instellingen van je iphone even opnieuw inloggen met je account
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar in m'n instellingen moet ik dat dan precies doen? Ik bedoel idd iMessage.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoera! Ik heb het voor elkaar gekregen!! Dankjewel!!

Antwoorden (1)

Even je telefoon uit en aan zetten. En je instellingen checken. Heb ik ook wel eens gehad ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat voor instellingen moet ik dan checken?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Uit- en aanzetten heeft helaas niet geholpen. Wat moet ik anders instellen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Instellingen>berichten>imessage,, zoiets ;).
Maar aan en uit is denk ik al voldoende!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan ook zo zijn dat je geen 3g verbindin hebt, of degene die je bericht ontvangt geen 3g heeft of in t buitenland zit
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Al gelukt?