ik ga binnen kort mijn 1ste tablet kopen. Heeft iemand simpel advies voor mij?

wat zijn de plus en min van een tablet? Ik ga binnen kort mijn eerste kopen en ik heb echte geen idee welke richting ik moet gaan.
Androîd of Windows?
Ik ben op zoek naar een tablet + abonnement , niet te duur.
Welke merk is het meeste betrouwbaar?
Ik heb geen computer thuis, dus ik wil graag een tablet om vidéos te kunnen kijken (met of zonder Flash Player?).
Maar ik heb slechte verhalen gehoord over enkele Androîd tablettes made in China.
Zijn Windows better dan Androîd?
Ik heb echt hulp nodig! Alvast bedankt voor de tips

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

iPad ondersteund geen Flash dus die valt zowieso af.
Als jij jou zo hoor zal ik een Samsung Galaxy Tab nemen, zit android op, lekker snel en handig. Is misschien wat duur (wel goedkoper dan de iPad) maar dan heb je ook wat.

Vergeet niet: een tablet is geen vervanger van een laptop en al helemaal niet van een desktop computer.

Toegevoegd na 5 minuten:
Over je abonnement (ik neem aan over 3G-netwerk), ik weet niet wat je er allemaal mee wilt doen, ga eens lekker vergelijken, duurt misschien ff, maar je portemonnee vind dat heel fijn ;)
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
idd een +

Andere antwoorden (2)

Ik zou ook inderdaad een samsung galaxy tab aanraden met android, deze heeft wel versie 2.3. Je kan er voor video's en leuke apps goed mee uit de weg. Ik zag vandaag nog wel een acer iconia tab welke voordelig is geprijst en de nieuwe android 4.0 heeft, de resolutie is helaas wel lager dan de samsung galaxy tab 10.1 en volgens mij is deze ook kleiner en dikker. Voor android heb je meer gratis apps dan bijvoorbeeld een ipad, Neem wel een tab 10.1 en geen 10.1n deze is namelijk minder goed in verhouding met de normale 10.1 let hier op!;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou een paar weken wachten op de iPad 3. De iPad is dan wel een meer gesloten systeem, je kunt het dus niet echt tweaken, maar de apps zijn wel van veel hogere kwaliteit. Androit heeft veel slechte en waardeloze zooi er tussen zitten. Dit zijn geluiden die je hoort van mensen die ervaring hebben met meerdere tablets, let op voor advies van fans voor de ene of de andere omdat ze die zelf hebben.
Flash heb je dan niet, maar voor Youtube en gewone films ook niet nodig.