als je een simlockvrije telefoon koopt op bol.com, zit er dan al wel een sim-kaart bij en met welke provider?

http://www.bol.com/nl/p/elektronica/samsung-star-mini-zwart/9005000009714374/index.html?_DARGS=/nl/catalog/electronics-details.jsp

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Hier is geen simkaartje bij zodat U zelf een keus kunt maken qua provider. Altijd handig zeker gezien de prijs van dit toestel en de prima reviews,welke te lezen zijn van 15 vnl tevreden) bezitters.

Groet:Zoekertje