Is de htc flyer ook goed te bedienen zonder stylus?

Niet dat je dan van dat slechte touchscreen van vroeger krijgt die alleen met stylus te doen was,"

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

De HTC Flyer heeft een capacitief touchscreen. Dit betekent dat het scherm reageert op de verandering van elektrische capaciteit omdat je vinger dan dichtbij komt. Deze schermen reageren snel en precies, en daar kan je niet met een stylus op werken, omdat daardoor de capaciteit niet verandert.

Het touchscreen van vroeger waar je het over hebt zal wel resistief zijn, dan moet je een bepaalde kracht zetten op het scherm. Deze schermen werken met vinger (hard duwen) en stylus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja ik vind het best oke. mijn vriend heeft er zo een en je kan het gemakkelijk bedienen met je vingers