is een iphone 4s beter dan zijn voorgangers?

iphone 4s beter of niet

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind het een geweldige telefoon. Lekke snel en van alle nieuwe gadgets voorzien!

Antwoorden (2)

Natuurlijk is deze beter, Apple is Apple niet om de iPhone niet te verbeteren. Hij is alleen wat "minder verbeterd" dan mensen hadden verwacht/gehoopt. Men hoopte op een iPhone 5 met spectaculaire verbeteringen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Qua uiterlijk is er nauwelijks verschil.

Prestaties
De S in de iPhone 4S staat voor speed (snelheid), Apple heeft het voor elkaar gekregen om de Apple A5 chip die in de iPad 2 zit in de iPhone 4S te verwerken. Ook de het intern geheugen is fors vooruit gegaan, wat in de praktijk betekent dat alles nog soepeler verloopt. Geschikt voor vele multimediale toepassingen.

Toegevoegd na 4 minuten:
De iPhone 4s heeft ook een betere camera (o.a. 8 megapixels en full-hd ondersteuning), ondersteunig voor Siri, een dual-antenne, sneller internet (14.4 mbps).

Tenslotte is een grotere opslagcapaciteit mogelijk (64 GB).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oke vriendelijk bedankt alleen als ik een 3gs koop dat is toch niet veel slechter
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
moet je niet doen, die is echt sloom.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met een 3gs kan je veel dezelfde programma's \ draaien als met een iPhone 4(s). Ik heb beide telefoons en vind het belangrijkste verschil dat de 3gs een stukje langzamer is. Maar hij is stukken goedkoper inderdaad en een prima telefoon.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@wow Hij is inderdaad een stuk slomer dan de 4(s), maar de vraagsteller is 10 jaar oud. De iPhone 4 8gb is al € 400, om over de 4s nog niet te spreken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dan is een iphone helemaal niet nodig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of het nodig is gaat het toch niet per see om. De vraagsteller kan de telefoon willen door (bepaalde) apps die je ermee kan downloaden. Hij mag toch zelf bepalen of hij deze telefoon wil of niet. Blijkbaar wil hij dat, en daar geef ik dan antwoord op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je een telefoon wil voor de apps kan je beter android nemen,
android heeft de meeste gratis apps, veel apps die op de iphone geld kosten zijn bij android gratis, en betaalde apps zijn op android makkelijker gratis te downloaden (gewoon via je internet browser) bij de iphone moet je m eerst jailbreaken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jailbreaken is vrij makkelijk. En als je je iPhone jailbreakt kan je zo'n beetje alle apps gratis downloaden (via "installous"). De een vind de iPhone beter/fijner (ikzelf bv.) en de ander vind Android veel fijner (jij blijkbaar). Ik denk dat deze discussie een beetje zinloos is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het is geen discussie, het is ook geen kritiek, ik geef gewoon mn mening/feit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mja de feiten die jij gaf kloppen echter niet. Met de iPhone kan je alle apps gratis downloaden, zoals ik net al zei.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
fijne avond!
Waar zal ik beginnen, de 4s is beduidend sneller, ook met name voor internetten. De camera is veel beter, ik vind het model mooier. Maar kijk maar eens even naar onderstaande link, daar staat het allemaal voor je uitgezocht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het model is hetzelfde al de iphone 4