Welke van deze drie is het beste? HTC Wildfire S, HTC Explorer of Samsung Galaxy Gio.

Ik hecht vooral waarde aan snelheid van surfen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Gio! Wildfire s is zeer traag, en explorer heeft ook een slechte processor
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Samsung Galaxy Gio. Meer functies en sneller.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
htc waltfire
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, Samsung Galaxy Gio is zeker niet de de snelste. ik heb zelf de Wildfire S en die is echt super snel tegenover de Gio. En de prijs is te doen!!! De snelheid zit hem vooral in de speciale processor in de HTC Wildfire S.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@thijs1812
ik zal niet weten welke sneller is maar effe dat je dit weet.
De iphone 4S is net zo snel als de galaxy s2 en de `galaxy s2 heeft 1.2GHz en de iphone 4S een 1GHz.
het licht dus ook aan de processor. groetjes, django
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De kloksnelheid wil niet alles zeggen. En als je het over de Iphone hebt heb he t wel over "de" phone he:) daar kunnen niet veel telefoons tegen op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar moet ik @eldin toch even verbeteren. De Galaxy S was in 2010 qua kwalificaties beter dan de Iphone 3. Ook de Galaxy S2 en de Nexus vs de Iphone winnen het al snel.