Hoe gaat Pingen met een Samsung Mobiel?

Ik heb gelezen dat het kan op http://www.samsung-ping.nl/ , maar heeft iemand het ook daadwerkelijk gedaan? Werkt het 't net zo goed als op de BlackBerry?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat is 'pingen'?

Antwoorden (3)

Ja, het werkt hetzelfde. Echter is het niet dezelfde ping als op een BB. Die kan je dus ook niet pingen!! Willen BBusers dit kunnen ontvangen dienen ze een whatsappachtig stukje software te downloaden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pingen is gewoon een soort MSN voor niet Windows Mobile Phones waarbij je gebruikmaakt van het internet voor het versturen van berichtjes of gesprekken.

Werkt trouwens hartstikke goed op Samsung Mobile Phones. Moet alleen rekening houden dat je eeninternet abonnement op je telefoonhebt, anders kan het behoorlijk duur worden!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pingen kan je niet met Samsung telefoons. Het heet ook eigenlijk geen pingen maar gewoon chatten. De applicatie die zijn Samsung op hun telefoons gebruikt heet Palringo. Met die applicatie kan je berichtjes naar elkaar toe sturen. Pingen zoals we kennen, gaat alleen met Blackberry telefoons met een speciaal blackberry abonnement. Zonder dat kan je niet pingen. De berichten gaan via de servers van RIM, het bedrijf achter Blackberry.