Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn blackberry geen geluid maakt als ik een foto neem?

Mijn blackberry torch 9800 maakt altijd een geluidje als ik een foto maak, ik kon niks bij instellingen vinden over hoe je het uit kan zetten. Mijn mobiel op stil zetten werkte ook niet! Ik vind dit heel vervelend dus ik zou het waarderen als iemand dit op kan lossen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
852
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Onmogelijk

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

het geluid van de shutter is special ingesteld om privacy redenen zodat je niet stiekum foto,s kunt maken
In sommige landen is het zelf wettig vastgelegd dat dit moet.
japan china korea bijv dus als je phone daar vandaan komt dan is dat verplicht in het systeem ingebakken

Als je dat wilt veranderen moet je meestal een illegale firmware update uitvoeren via usb kabel o.i.d
daarmee verlies je alle garantie vrees ik
(Lees meer...)
capthavoc
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke bedankt, wel jammer want ik vind het bijzonder irritant

Andere antwoorden (2)

Kan niet bij een bb
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is onmogelijk. Blackberry zorgt ervoor dat bij cameragebruik altijd geluiden te horen zijn. Dit is om ongewenst fotograferen niet mogelijk te maken. Bij de vorige Blackberries kon je nog een CameraMuteApp downloaden maar bij de Torch werkt het niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding