Als ik een jailbreak doe voor mijn ipod touch 3e generatie 8gb, is de kans dan groot dat mijn ipod crasht?

alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Crashen is sowieso niet heel erg
Je kan hem alltijd nog herstellen via itunes
En van binnen gaat er niks kapot hoor
Dus geen enkel risico
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Teneerste, ik weetniet waarvoor je de jailbreak gaatgebruiken, ik hoop niet dat je het doet om de gratis app's via Clydia, ik vind dat diefatal van de app's van de kntwikkellaars, ik vind dat je daar op ze minst een beetje geld voor over kunt hebben, als je doet voor the skills&trics okee.

Verder dus de kans is welmeer aanwezig als je je iPod jailbreak, dat hij meer kans heeft om te gaan crashen. Maar dit is makkelijk te herstellen door;

- homeknop + aan/uitknop allebij tegelijkertyd circa. 10sec lang in te drukken. Hy reset dan even je iPod, niet al je gegevens gaan weg maar hy reset het bestuuringssysteem. Het iOS dus.
Hoop dat ik je zo doende heb geinformeerd, als je nog verder vragen heb hoor ik het graag.

(Als je je iPod 3e gn jailbreakt heb je geen recht meer op garantie)