Ja door middel van de source app installious kun je vrijwel alle apps nu gratis dowloaden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En hoe doe je dat?
Ga naar Cydia, beheren, bronnen, doe dan wijzig en voeg toe( ik heb Cydia in het Nederlands waarschijnlijk is die van jou in het engels, maar dan moet je maar ff kijken). Type in http://Cydia.hackulo.us en download daarna in hackulo.us installous. Open installous zoek naar de app die je wil hebben (niet alle apps staan erop naar wel heel veel), en kies dan de site waarvan je hem wil downloaden (bv mediafire) wanneer installous klaar is met downloaden installeert hij hem als goed is automatisch, anders moet je ff kijken bij instellingen in installous. Daarna ga je terug naar je homescreen en daar staat je app. Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoals andere mensen al zijden hoe je moet downloaden, maar je kan NIET ALLES downloaden... Sommige Apps die je in de AppStore wel hebt, zijn niet te downloaden via Jailbreak...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
deze link helpt je zeker weten!

http://iphonecake.com/appcake/en/