Wil update van App doen maar app is gedownload op een ander apple id en weet het wachtwoord niet, wat kan ik doen?

-

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niets... Je moet dat ww hebben van dat account. Je kan wel de app verwijderen en op je account die je weet installeren alleen dan kost ie wel weer geld. (al de app geld kostte)

Het beste antwoord

Als hetvapple ID niet van jezelf is moet je die gene die het wachtwoord welweet vragen wat het wachtwoord is lijkt mij? Om de app te updaten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, maar als je het niet kan vragen?