hoe root ik mijn huawei ascend y530?

hoe root ik mijn huawei acsend y530? graag bruikbare informatie geven!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Er zijn veel Root programma's die héél simpel zijn...
SRSroot is een voorbeeld. Gewoon downloaden op je pc, installeren , gsm aansluiten en rooten maar!
Zolang je weet wat je doet , is het makkelijk, anders raad ik je af om er aan te beginnen..
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Mijn neef heeft daar wel verstand van misschien wil hij me helpen, ik zelf ben er geen held in haha, als ik mijn telefoon root kan ik toch wel meer applicaties downloaden?