Welke smartphone past bij mij?

Ik wil graag een smartphone voor whatsapp bellen smsen apps downloaden gamen facebooken hyven twitteren internetten youtube filmpjes kijken

Het moet een telefoon zijn voor maximaal 200 euro zijn
Simlock vrij of met t-mobile
het moet in de winkel verkrijgbaar zijn!
Touch&echte knoppen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat is dit? Ik heb net op bijna dezelfde vraag druk zitten antwoorden en nu begin je gewoon opnieuw?
Je had die vraag minstens correct kunnen afsluiten en een beste antwoord geven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik wil toch wel met touch dus ik heb het opnieuw gedaan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat zijn 'echte knoppen?'

Het beste antwoord

Ik zou voor HTC Wildfire (S) gaan € 168,00,-
Het is een smartphone met touchscreen.

http://www.besteproduct.nl/HTC_Wildfire_S/test_deskundigen.ht
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Misschien de HTC desire Z?? Die heeft touch en knoppen. En voor zo ver ik weet kun je er ook alles mee doen wat je hierboven had opgenoemd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zou voor een iphone 4/4s gaan

Toegevoegd na 50 seconden:
allen die kost wel meer
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De galaxy gio, doet alles wat je hierboven beschrijft. Ik heb hem zelf ook.
En kost maar 129,00 eurie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb hier een site waarop je dat helemaal zelf kan uitpuzzelen
ik weet niet of je een abbonement wil of sim-only of gewoon los maar hier kan je zelf kiezen en kijken welke gsm bij jou past
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou ook voor de Samsung Galaxy Gio gaan. Deze heeft alles wat je hebt genoemt, alleen zijn er niet echte knoppen. Alleen een grote knop onderaan in het midden de aan/uit knop en de volume toetsten. Maar verder is hij niet duur, vodafone prepaid is hij 110 euro. Simlock-vrij 150. Werkt snel, je kunt er goed op gamen internetten enz.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3gs tweedehands rond de 190,-

werkt prima! je hebt een apple das altijd redelijke kwaliteit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik jou was zou ik voor de ace gaan, heeft volgens mij alles wat hierboven genoemd wordt. Zelf zit ook nog te twijfelen tussen de ace en gio maar ik denk dat ik toch voor de ace ga.