Is het wel het geld waard om de 5e generatie iPod touch te kopen als je al een 4e generatie hebt?

Ik heb een iPod touch 4e generatie en wil misschien de 5e generatie kopen maar is dit het geld waard? De nieuwe iPod kost €319.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik zou het niet doen, een te klein verschil voor mijn gevoel. Hetzelfde als ze nu doen met de samsung galaxy note. Jouw ipod is prima, moet je blij mee zijn. werkt prima. (Als het goed is) voor mij is die 300 euro het niet waard.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Als je om een flitser en betere camera en new design en groter scherm geeft dan wel anders niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik zou het niet doen. alleen het scherm is groter en de camera is anders. als je de 4e generatie hebt zou ik dus sowieso geen 5e halen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je 1 generatie overslaat heb je meestal de beste updates wanneer je de daarop volgende aanschaft.