Mijn belwaarde daalt zomaar. Hoe los ik dit op?

Hallo,

Ik heb een Sumsung GT-5500. Deze avond kreeg ik plots een sms van proxiumus waarin te lezen stond dat ik slecht €3 meer over had van mijn belwaarde, terwijl ik diezelfde morgen nog €50 had. Hoe kan dit? Hoe los ik het op?

Een kennis wist me te vertellen dat het iets te maken had met de 'VPN-intsellingen', dat is allemaal wel goed en wel, maar ondertussen zit ik nog met de problemen. Kan iemand me zeggen hoe ik de instellingen of wat dan ook aanpas zodanig dat ik niet zomaar geld kwijtraak zonder dat ik iets doe?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Blijkbaar is er dan een vpn netwerk setting geinstalleerd je zult die moeten verwijderen lijkt me
handleiding staat vast wel hoe dat moet
maar ik kan me voorstellen dat er ook ander zaken spelen
als continue internet aan
goed uitzoeken hoe dit werkt
je bent vast en zeker niet de eerste die die "leergeld" betaald
zonde van je geld helaaas
capthavoc