weet er iemand meer over icloud van iphone hoe je je eigen iphone kan traceren?

ik heb een iphone en die ligt in men wagen maar die is gestolen en heb gehoord via icloud dat je u iphone kan traceren .
waar ongeveer welke regio die zou zijn nu is de icloud van mijn gsm met die van men vriendin verbonden maar ik vind dat niet hoe ik dat kan doen weet hier iemand meer over hoe ik dat moet of kan doen ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dat kan je doen door of op een andere iphone de find my iphone app te installeren en in te loggen met je apple id, of door via een computer naar icloud.com te gaan en daar op (als ik het goed heb) vind mijn iphone te klikken, het is een icoon met google maps geloof ik.

Wel moet je op je "gestolen" iphone de zoek mijn iphone modes al aan hebben staan in je instellingen volgensmij.

Veel succes! Ik hoop op het beste voor je!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ga naar www.icloud.com log in met je gegevens (iTunes inlognaam en wachtwoord)

Dan zul je de optie zien "Find my iPhone"

Helaas kan je niet garanderen dat hij hem vind door:
-De dief de iPhone uit heeft gezet
-De iPhone heeft hersteld
-Locatie service uit heeft gezet
-Geen verbinding met internet heeft

Veel succes!